Wednesday 22 January 2014

Memang Bajet Punye!!

Selamat Malam semua!!

Malam ni saya nak promote Set Bajet yg saya nak kasi pada semua pelanggan yg saya sayangi.
Nak tahu Set Bajet yang mana? Pilih saja yang mana menjadi pilihan hati, kalau xtahu nak pilih yang mana?? meh tanya saya..saya akan jawab dan kasi konsultasi percuma tentang set bajet mengikut masalah kesihatan anda serta bajet anda.


Beberapa cadangan set mengikut bajet anda:-
  • set slimming
  • set menyusu
  • set sendi
  • set kecantikan
  • set kehamilan
  • set kanak-kanak
  • set kesuburan
  • set kulit
  • set migrain
---> In shaa Allah, semuanya di bawah bajet 'mampu milik'. Konsultasi percuma serta 'follow-up' akan adalah janji dari pihak saya.

Segera dapatkannya daripada saya, pengedar sah SHAKLEE anda!



No comments:

Post a Comment